Jurnalism Pozitiv

Icon

Just another WordPress.com weblog

Jurnalism pozitiv

Ăsta ar fi unul dintre motivele pentru care am vrut să fac FJSC: cred că se poate face şi „jurnalism pozitiv”, aşa cum cred că se poate face şi blogging pozitiv.

Prin urmare, în acest blog voi încerca să mă ocup de poveştile care aduc şi ceva bun şi constructiv celor care le află, nu doar reacţii de şoc, oroare şi revoltă. Aş vrea să găsesc, să scriu şi sa pot publica ştiri care aduc speranţă, bucurie, uimire şi admiraţie.

Totuşi, pentru că nu pot să stau deoparte şi să ignor avalanşa de materiale proaste, exagerate, făcute la normă şi documentate superficial, am sa caut să aduc un fel de echilibru prezentând şi un alt punct de vedere sau alte variante posibile şi am de gând să critic orice scriitură despre care voi considera că e… în arătură.

Sper că Jurnalismul poate fi şi altceva decât presa de scandal şi presa politică de agitaţie şi cred că atunci când Vasilica îl omoară la beţie pe Costel este o tragedie, nu o ştire. Cred că în ţara asta „prost făcută” se mai întâmpla şi lucruri bune, despre care merită scris. Departe de mine însă vreo apropiere de cel mai stupid proiect de reglementare, adică „iniţiativa” aberantă „emanată” de Funar şi Ghişe – trecerea spre pozitiv este treaba presei şi a publicului, nu a legislativului.

Şi… nu-mi vine să cred că numele ăsta de blog nu era deja luat. Chiar şi chestia asta spune ceva.

Din categoria:Eu cred că..., , ,

Lasă un răspuns

