Jurnalism Pozitiv

Icon

Just another WordPress.com weblog

Doar IKEA, KIKA, Mobexpert, Elvila?

Mobila de bucătărie de la un magazin nu prea cunoscut.

Mobilă de bucătărie de la un magazin mai puţin cunoscut

Cât am fost la mare am avut şi timp de pierdut (mhm, de fapt, de câştigat!) cu gânditul. De obicei sunt atât de ocupată încât nu am timp sa filtrez nimic în timpul zilei şi informaţia se adună şi o procesez doar seara, în scurta oră de dinaintea somnului fără vise în care mă prăbuşesc inevitabil, epuizată, în fiecare seară.

Aşa că am realizat că, tocmai din lipsa timpului, de ani de zile eu merg şi îmi fac cumpărăturile săptămânale numai la Carrefour, Real şi, mai nou, Kaufland. N-am mai intrat în nicio măcelărie, ca să nu zic că n-am mai văzut nicio băcănie de multă vreme. Magazinele mici specializate (blănării, cizmării, croitorii, mercerii etc) au dat faliment unul după celalalt şi până şi hainele mi le iau din Metro. Am avut senzaţia că mă întorc în timp când am descoperit, cu totul întâmplător, o mercerie (la intrarea în complexul „Nic” de lângă Cinema „Lira”), bine mascată de o vitrină cu haine pentru copii. Desigur, am luat imediat câteva elastice, un sul de rejansă şi o grămadă de năsturei minunaţi pe care am de gând să-i folosesc la câteva bluziţe pe care tot vreau să le fac, dar nu apuc. Mi-aş dori să găsesc şi un magazin de ţesături, dar nu cele de pe Lipscani. Unul cu textile simple, cât mai puţin vopsite şi materiale naturale, adică bumbac, in…

Voiam să dau o fugă zilele următoare prin IKEA, KIKA şi Elvila (Mobexpert NU, că e nesimţit de scump) şi să mă uit cu speranţă după mobilă de bucătărie. Dar mi-am dat seama că iar fac greşeala în care am persistat vreo şapte ani la rând. Şi mi-am zis că e cazul să vizitez şi alte magazine. Am evitat Home&Design Mall, ExpoMax şi Sfera. Mă duc la Modul Design şi imi iau mobila de bucatarie VIVA. Pe maro închis. Uite-aşa.

Din categoria:Uncategorized, , ,

Lasă un răspuns

