Jurnalism Pozitiv

Icon

Just another WordPress.com weblog

Răceală şi distracţie ratată

A venit toamna, ca un tăvălug.

Prima zi de gradiniţă după o vacanţă de 3 săptămâni a însemnat pentru fii-mea un guturai care nu i-a dat febră, dar a făcut-o să fie supermorocănoasă şi mucioasă. Pentru mine a fost doar un chin în plus, pentru că am răcit şi eu (logic!) şi, cu toate astea, trebuie să merg la serviciu şi nici seara nu sunt scutită (o mamă nu se odihneşte niciodată), că începe schimbul doi!

Am ratat şi Ciclopromenada, care aflu că a fost o reuşită (mă aşteptam!) şi cuget că va trebui să fac cumva să reîntineresc, pentru că nu se mai poate aşa. Încep să am motivaţii de babă obosită şi ratez prea des chestii care îmi plac pentru că ba n-am babysitter, ba e soacra plecată, ba sunt prea obosită să ies din casă, ba ştiu că a doua zi mă scol cu noaptea în cap şi sunt conştientă că dacă întârzii ora de culcare nu mă mai trezesc nici cu tiribomba la ureche.

Poate începerea şcolii să schimbe ceva, sau doar am să fiu şi mai obosită şi mai ocupată decât până acum?

Din categoria:Frânturi, , , , ,

Lasă un răspuns

