Jurnalism Pozitiv

Icon

Just another WordPress.com weblog

Stau bine. Tot ce-mi trebuie e o masina mai prietenoasa cu mediul

De aici: StopCO2.ro

Consum casnic

Sursele de incalzire folsite pentru casa ta produc 0 tone de CO2 pe an

Electricitate

Aparatura electro-casnica folsita in casa ta produce 0 tone de CO2 pe an

Transport

Vehiculele tale produc 2.24 tone de CO2 pe an
Deplasarea ta cu avionul produce 0 tone de CO2 pe an
Deplasarea ta cu mijloacele de transport in comun produce 0.0007 tone de CO2 pe an

Amprenta casei tale de CO2 este de 2.087 tone de CO2 pe an

Comparatie:

Rezultatul tau este mai bun decat 72.41% dintre respondenti. Asta inseamna ca 27.59% au emisii mai mici decat tine.

Amprenta medie in Romania Amprenta ta
5.23 tone de CO2 pe an 2.087 tone de CO2 pe an

Unde poti sa imbunatatesti:

Sursa emisii Valoarea ta Medie StopCO2.ro Diferenta
Consum casnic 0 2.81 -2.81
Electricitate 0 0.39 -0.39
Transport 2.087 3.02 -0.933
Din categoria:Uncategorized

One Response

  1. Inanna spune:

    Mmm… n-am spus şi cum am juns la performanţele astea! Păi am centrală de apartament şi consum puţine gaze, că e casa bine izolată termic, toate aparatele casnice sunt A si A+, nu las chestii în priză când plec de acasă (că mi-e frică să nu facă vreun scurt şi să ia foc!), nu prea merg cu avionul, fac maxim 10000 de km pe an cu maşina, nu merg cu niciun mijloc de transport în comun decât ocazional, că pentru drumurile scurte am picioare, iar pentru cele lungi, maşina care consumă cam 9% în oraş… şi am becuri economice în toată casa.

    Ăsta e secretul, deci nu e mare lucru să duci o viaţă mai prietenoasă cu mediul. Rezultatul a fost o surpriză pentru mine – mă aşteptam să poluez ca jumătate de furnal, nu de alta, dar spăl săptămânal trei maşini de rufe.

Lasă un răspuns

