Jurnalism Pozitiv

Icon

Just another WordPress.com weblog

Prima zi de şcoală!

Azi merg la şcoală. Sunt în grupa a noua şi încă sunt uşor neîncrezătoare – vineri chiar nu am ore? Asta ar fi minunat, înseamnă că pot să profit de ziua de vineri ca să-mi duc fata la tratament şi pe urmă să rezolv tot felul de mărunţişuri care se adună în timpul săptămânii.

Primul curs, ITC (Introducere în teoria comunicării), incepe la ora 14 undeva în sediul Universităţii Ecologice. Prin zonă. Mai târziu am IRP (Introducere în relaţiile publice), tot pe acolo. Şi în final, patru ore de PAO (Presă asistată de… ordinator!), în Leu, în laboratorul T. Kenny.

Sunt curioasă dacă am unde să-mi alimentez ordinatorul laptopul.

Din categoria:FJSC, , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

